DergiPark logo
  • English
    Turkish English
  • Admin Panel User Panel Coordinator of Scientific Publishing Panel My Journals My Research My Followers Profile
    Logout
  • Login
DergiPark logo

Gaziantep University Journal of Educational Sciences

Volume: 4 Issue: 2, 12/31/20

Year: 2020

Eğitim Bilimleri

Research Article

1. Deprem Eğitim Merkezi Gezisinin Ortaokul Öğrencilerinin Depreme Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi

Ragıp Çavuş , Muhammed Doğukan Balçın

Page : 55-72
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

2. A Case Study of University EFL Preparatory Class Students’ Attitudes towards Online Learning during Covid-19 in Turkey

Nilüfer Evişen , Öznur Akyılmaz , Yeliz Torun

Page : 73-93
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

3. Okul Yöneticilerin Liderlik Stilleriyle Etkili Okul Arasındaki İlişki

Mustafa Ermeydan , Niyazi Can

Page : 94-121
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

4. İlkokullarda Yönetişim Düzeyinin İncelenmesi

Bayram Gül , Mehmet Yaşar

Page : 122-139
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

5. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tarihi Bağlamında Hazırladıkları Dijital Öyküler Üzerine Bir Araştırma

Uğur Küçükoğlu , Lütfi İncikabı

Page : 140-162
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

6. Opinions of School Administrators and Teachers Regarding Digital Content and Skill-Assisted Transformation Targets in Learning Processes*

Saadet Garan

Page : 163-187
Add To My Library
Create Research
PDF
Download Cover Image
  • Issue Files
    • Issue Full File
    • Tam sayı dosyası
       
  • Archive
    • Volume: 3 Issue: 2, 12/31/19
    • Volume: 4 Issue: 1, 7/28/20
    • Volume: 4 Issue: 2, 12/31/20
    • Volume: 5 Issue: 1, 8/31/21
    • Volume: 5 Issue: 2, 12/31/21

Creative Commons Lisansı
Bu eser, Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY-NC-ND 4.0) ile lisanslanmıştır.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License (CC BY-NC-ND 4.0).